تبلیغات پیامکی

طبق تحقیقات انجام شده، بیش از ۸۰٪ کسب‌وکارها از تبلیغات پیامکی استفاده می‌کنند و بیش از ۷۰٪ مشتریان پس از خرید، شماره موبایل خود را برای اطلاع از تخفیف‌ها و جشنواره‌ها ثبت می‌کنند. اگر شما هم می‌خواهید جزو کسانی باشید که سریع و مستقیم با مشتری‌ها ارتباط برقرار می‌کنند، از تبلیغات پیامکی غافل نشوید!
تبلیغات با اس‌ام‌اس و بازاریابی پیامکی در عین سادگی، فوت‌وفن‌های خاص خودش را دارد. در این بخش از وبلاگ دایرکت، به شما آموزش می‌دهیم متن پیامک‌های جذاب بنویسید، مشتری‌ها را هدف بگیرید و از طریق ارسال پیامک انبوه منطقه‌ای مشتری جدید جذب کنید. پس با ما همراه باشید و ببینید چطور فقط با ارسال پیامک، می‌توانید تبلیغات حرفه‌ای داشته باشید.

سوال خیلی از افراد این است که چه کار کنیم تا بیشترین بازدهی را از تبلیغات پیامکی در مناسبت های مختلف مثل یلدا داشته باشیم و یا چه متنی در SMS بیشترین فروش را برای ما به همراه دارد؟
پیامک‌ها چقدر در معرفی کسب‌وکار شما موفق هستند؟ مگر هنوز کسی هم به پیامک تبلیغاتی توجه می‌کند؟ اصلا چطور با یک پیامک کوتاه می‌توان توجه مشتریان را جلب کرد؟
اگر بعد از تبلیغات زیاد و گسترده برای کسب‌وکارتان، همچنان بازخورد مناسبی دریافت نکردید یا رکود و کسادی مثل سرمای زمستان به جان کسب‌وکار شما نشسته تا جایی که مشتری جدیدی ندارید و حتی مشتریان قدیمی هم به شما سر نمی‌زند، خب بهتر نیست به سراغ روش‌های تبلیغاتی نوین و پربازده بروید؟
در جهان امروز که مخاطبان کسب‌وکارها در معرض بمباران اطلاعاتی از سوی شبکه‌های مختلف قرار گرفته‌اند، بازاریابی پیامکی بیش از پیش مورد استقبال شرکت‌ها قرار گرفته است.
امروزه کسب‌وکارها دائما به دنبال راه‌های موثری برای دسترسی به مشتریان و افزایش آگاهی از برندشان هستند و یکی از محبوب‌ترین روش‌هایی که انتخاب می‌کنند، بازاریابی پیامکی است. وقتی مزایا و معایب بازاریابی پیامکی را کنار هم قرار دهید، به سرعت متوجه دلیل این انتخاب می‌شوید. مزایای بازاریابی پیامکی چنان شگفت‌انگیز است که وقتی با آن‌ها آشنا می‌شوید حسابی شگفت‌زده شده و از خود می‌پرسید که چرا تا به حال به این روش رو نیاورده‌اید.