ارتباط با مشتری

در این بخش از وبلاگ دایرکت، روش‌های حرفه‌ای برای ارتباط بهتر با مشتری‌ها را یاد خواهید گرفت. اینجا با هم بررسی می‌کنیم چطور با پاسخ‌دهی درست و رفتار هوشمندانه، تجربه‌ای لذت‌بخش برای مشتری‌ها ساخته و به کسب‌وکار محبوب‌شان تبدیل شوید.

وفاداری مشتری (Customer Loyalty) جنبه حیاتی هر کسب‌و‌کار موفقی است. در واقع وفادار سازی مشتری به تمایل مشتریان برای ادامه تجارت با یک شرکت خاص، (به دلیل کسب تجربه مثبت) گفته می‌شود.
امروزه رضایت مشتری عنصر حیاتی هر کسب‌وکار پررونقی است. به عبارت ساده، رضایتمندی مشتری به سطحی از خشنودی و رضایت اطلاق می‌شود که مشتریان از محصولات، خدمات و تعامل با یک فروشگاه کسب می‌کنند.