وبلاگ دایرکت > بازاریابی و تبلیغات

بازاریابی و تبلیغات

در این بخش از وبلاگ دایرکت، درباره بهترین روش‌های بازاریابی و تبلیغات حرفه‌ای صحبت می‌کنیم. همراه ما باشید تا جدیدترین تکنیک‌های بازاریابی و ایده‌های خلاقانه برای تبلیغات را با هم بررسی کرده و نکات کاربردی و استراتژی‌های جدید برای رشد کسب‌وکارتان یاد بگیرید.

قدرت ارتباط چهره به چهره، گرمای یک لبخند واقعی و توانایی خواندن نشانه‌های ظریف از معنای رفتار مشتری از جمله مواردی‌ است که سلطنت بر دنیای فروش حضوری و همچنین ویزیتوری موفق را تعیین می‌کند.
برنامه‌های وفاداری مشتریان ابزاری قدرتمند برای تمام کسب‌وکارها (چه کوچک و چه بزرگ) هستند. این برنامه‌ها اغلب با پاداش دادن به مشتریان باعث می‌شوند آن‌ها از تعامل با کسب‌وکار لذت ببرند و برای این کار انگیزه داشته باشند.
در جهان امروز که مخاطبان کسب‌وکارها در معرض بمباران اطلاعاتی از سوی شبکه‌های مختلف قرار گرفته‌اند، بازاریابی پیامکی بیش از پیش مورد استقبال شرکت‌ها قرار گرفته است.
امروزه کاربرد کارت های ویزیت سنتی بسیار کم شده است. این نوع کارت ویزیت‌ها در عصری که همه امور افراد توسط گوشی موبایل‌شان انجام می‌شود، دیگر کاربرد چندانی ندارند؛ از همین رو کارت ویزیت الکترونیکی کم کم جای آن را گرفته و بین مردم رواج یافته است.
امروزه رضایت مشتری عنصر حیاتی هر کسب‌وکار پررونقی است. به عبارت ساده، رضایتمندی مشتری به سطحی از خشنودی و رضایت اطلاق می‌شود که مشتریان از محصولات، خدمات و تعامل با یک فروشگاه کسب می‌کنند.
باشگاه مشتریان جایی که روابط ایجاد می‌شود و با مشتریان مانند افراد VIP و ویژه رفتار می‌شود؛ و نه تنها به هزینه‌اش می‌ارزد، بلکه بسیار هم سود آور است. در جهان کسب‌وکار امروز که بسیار رقابتی است، این Customer Club یا Loyalty Club است که بیش از هر چیز دیگری اهمیت پیدا کرده است.